آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

زندگی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

خداروشکر همه چیز خوبه 

ینی از وقتی اون فیلم و دیدم و اونجوری ب دلم نشست و برای هرکسی میشد فرستادمش دیدم کلاااا عوض شده 

سعی میکنم خودخواسته ب خیلی چیزا ک آزار دهنده س فکر نکنم 

سخت نگیرم 

کمتر جزییات و ببینم 

کمتر خودم و درگیر کنمد

رد شدن راحت تر و از مساءل تمرین کنم 

با اشتها وقتی میل دارم غذا یا هرچیزی بخورم و لذت ببرم صرف نظر از هر محاسبه ای 

بی قیدتر بخندم

نگرانی های کمتری خودم برای خودم ایجاد کنم 

دوست داشته باشم داشته هامو 

همونطوری ک هستن با تمام نواقصشون 

آزاردهنده های زندگی مو از افکار تا آدم ها .. دور بریزم تا حد ممکن 

و خب زندگی هم مثل قبل ولی کمی مهربانتر جاریه . 

مشغول کار و درس و دانشگاه و خونه و مامان و دوستا و شرایط جدید کاری و زندگی و .. ایناایم . 

امیدوارم همه ی دوستام خوب خوب باشن . 

ای کاش میتونستم بازم مثل گذشته ها بنویسم ولی فکر میکنم توو حال بهتر و سالم تری ب سر میبرم نسبت ب گذشته و همین موثره توو اینکه ب سبک قبل رورنویس ندارم ! 

چون سالم تر و بهترم . 

خداروشکر . 

البته  همچنان چند روزیه ک کمر درد با منه ! منظورم بهتر از  نظر فکری و روحی بود :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۰

نظرات  (۹)

مگه ما چند بار زندگی میکنیم که بخوایم به سختی و تلخی بگذرونیمش

وقتی روزای شاد و قشنگ دارید
وقتی وبلاگ و امثالهم شدن یک معضل

خیلی راحت چشم پوشی کنید دوستای مجازی (خوباش رومیگم) به شادی شما شادن
پاسخ:
ممنونم حق باشماست درست میگید
الانم ک دیگه فقط 4.5 نفر از دوستای قدیم از من و این وبلاگ جدید خبر دارن ...
از میون اون همه ....
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۵ دلم تنگه پرتقال من...
خداروشکر که خوبی عزیزم
واقعا فکر نکردم به مسائل آزاردهنده خیلی آدمو تو زندگی جلو میندازه البته اگه بشه فکر نکرد.
مواظب خودتم باش گلم
پاسخ:
قربونت عزیزدلم تو خودت خوبی ؟
درسته اکر بشه فکر نکرد ک عالیه 
بانو جونی از ته دلم خوشحالم برای این حال خوبت میدونم که زیاد تلاش کردی برای این آرامش روحی  ادامه اش بده و تکرار کن همه ی این چیزا رو مخصوصا" اون آزار دهنده های روحی رو. شاید اون فیلم یه تلنگر بود که بهش نیاز داشتی وگرنه خودتو خوب می شناسی و شاید همه ی اونا رو قبلا" هم میدونستی ولی تاثیر اون فیلم برات لازم بوده.
منم با ادمین موافقم شادی و آرامش و لذت بردنت از زندگی برای دوستات از همه چی مهمتره .
کمر دردتم ایشالا زودی خوب میشه. بگو زود خوب میشه!!
بوووووس یه عالمه

پاسخ:
عزیزدلم 
مینایی حق با توءه عزیزم و ممنونم از لطفت 
اینستاگرام چرا نمیای ؟!
سلام بانو جان ، امیدوارم کمر درد زودتر رفع شه . خوشحالم بهتره حالت. این مدت که نبودم دلم برات تنگ شده بود دوستم :*
پاسخ:
سلام عزیز ممنونم منم همینطور غیبت صغری خوش گذشت؟؟
سلام عزیزم.....خداروشکر که حال روحت خوبه امیدوارم این کمر درد هم خیلی زود راهشو از راهت جدا کنه.......دلم واست تنگ شده بود هرچند باری که سر زدم آپ نکرده بودین...خوشحالم که اینجایی....
پاسخ:
عزیزم ممنون 
اون آی دی ک دادی سرچ کردم بارها . نیست ک نیست 
فکر نکنی فراموشکارم 
ایشالا هیشه سلامت باشی عزیزم.
پاسخ:
بهمچنین عزیزم 
خوب بود ، رفته بودم پیش دوستم. چن روزی با هم بودیم خیلی خیلی رو حالم اثر گذاشت. بازم فهمیدم که واقعا داشتن یه دوست خوب چقدر تو زندگی لازمه
پاسخ:
وااااقعااااا لازمه 
خداروشکر ک خوبی 
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۸ مامان ایلیا
سلام دوست جونی
چه خوب که می نویسی خوبی..ولی من 1 ماه هست که خیلی غمیگینم...
دیشب دیگه گریه کردم ...تازه کمی دلم خالی شد...خیلی دوست داشتم با دوستای مجازیم در میون میذاشتم ...ولی نمیدونم کار درستی میکنم یا نه؟؟
عادت ندارم از ناراحتی هام واسه کسی بگم ...چون میدونم زندگی فرداش به تو ثابت میکنه غمت زیاد بزرگ نبوده ...

پاسخ:
عزیز دلم سلام 
متاسفم ک ناراحتی 
ولی زندگی خودت بهتر میدونی ک دو روی سککه داره 
گاهی خوشی گاهی غم 
گاهی هر دو در کنار هم 
درددل کردن میتونه ادمو سبک کنه 
توو فضای مجازی ام ک کسی دیگری و نمیشناسه در نتیجه گفتن یا نوشتن بی ضرره 
ببین خودت چجوری راحتتری 
برات دعا میکنم 

خیلی خوشحالم که خودخواسته داری نگاهتو عوض می کنی. هیچ کس به اندازه خود آدم نمی تونه به بهتر شدن حالش کمک کنه. همیشه شاد باشی و آروم.
پاسخ:
ممنون عزیزم بهمچنین .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی