آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

کوچ

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ


اوخی ..

باورم نمیشه ..

همیشه کندن سخته . 

از جایی ک باهاش دوسال خوووو گرفتیم .. از جایی چیزی ک بهش عادت کردیم ..

ولی نمیدونم چرا این بار انقدر ساده پشت سر گذاشتم ...

شاید برای عمق دردهایی ک این مدت کشیدم و هنوز داغش تازه تازه .. سوزان سوزان عین روز اول ب دلمه ..

باید بگذرم از روزهای کذایی ک دلهره بارترین فکر و اتفاق زندگیمو رقم زد ..

از چیزی ک با سادگی ها و خامی هام با دستای خودم برای خودم پیش آوردم و الان هیییچ کاری ازم بر نمیاد ...

فقط میدونم اونجا دیگه نمیتونستم خودم باشم ..

پس ازش گذشتم اومدم اینجا ب امید آرامش ...

همون چیزی ک همه دنبالشیم و جون میککنیم تا بنوعی بدستش بیاریم ...

با کار با تحصیل پول مقام .. اینجا برای من اون نقطه ی امن و آرامش همین نوشتنه ...

ی نوشتن ساده .. مثل تمام این 3 سالی ک وبلاگ نویسی و شروع کردم در جستجوی آرامش ..

 

طی این سالها ک نوشتم دوستای خوبی پیدا کردم ..

از سر همین وبلاگ مسیر زندگیم عوض شد .. مریض شدم !

آره مریض شدم و از توضیح بیشترش برای خودمم عاجزم .. از یاداوریش ...

ک دستی دستی سلامتی مو چطوری بخاطر ی حماقت .... دستخوش چک دائمی و عذاب و ترس همیشگی کردم ...

چطور اعتماد کردم و ..... حالا کندم . 

میخوام بکنم .

گور بابای تمام زحمتایی ک از آپلود عکس و .. کشیدم برای وبلاگم ... وبلاگ قبلیم ...

درست توو سومین سال تولد وبلاگم ازش کوچ کردم و راضی ام حتی ب قیمت از دست دادن رفاقت و وبلاگی ک براش زحمت کشیده بودم ..

بمونه جزء خاطرات پاک نشدنیه زندگیم ....... همین فقط ..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶

نظرات  (۱۵)

 دل کندن از وبلاگ سخت بوده ..اما حتما دلیل داشته. به هر حال مرسی که بهم اعتماد داری. به روی چشم لینک نمی کنم.
ایشالا اینجا راحتتر بنویسی. دوست عزیزم. مراقب خودت باش.
 دلم واست تنگ بود...
پاسخ:
قربونت برم مهربونم 
مگه میشد تورو دیگه جز دوستام نداشته باشم 
بوس
مرسی از اعتمادت :-(
منظورت رو از مریضی نفهمیدم و کنجکاوی هم نمی کنم چون اگر می خواستی درباره اش میگفتی... حالا چی شد که ترک بلاگفا کردی؟؟
پاسخ:
بگذریم ...
از دوستای خوبم بودی گفتم از دستت ندم :)
نوشتم ک همونجا .. راحت نبودم
سلام دوست جونی ، مرسی که لطف کردی منو به خلوتت راه دادی. امیدوارم اینجا آرامش رو دوباره تجربه کنی 
:****
پاسخ:
سلام مهربونم 
مگه ممکنه عسل جون خاتون جون یادم بره
خدا نکنه عزیزم. ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی. خوشحالم که می تونم ازت با خبر باشم.

پاسخ:
عزیزم .. منم خوشحالم ک هستی 
تغییر وبلاگ خیلی سخته

انگاری که خونه ای که دوست داری رو با اسباب و اثاثیه و خاطراتش رها کنی و دوباره تو خونه جدید شروع کنی
همه چی از اول
سخته اما شاید مناسب ترین راه باشه

امیدوارم اینجا به هدفتون یعنی ارامش برسید
پاسخ:
سخته ولی من این بار خیییلی راضی ام .. 
اونم بشه دفترخاطرات گذشته فعلا.. شاید باز توش ی زمانی نوشتم .. 
ممنونم 
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۳ دلم تنگه پرتقال من...
عزیزم خونه نو مبارک
انشاالله همیشه توش از شادی و خنده و آرامش بنویسی
ممنون که بهم آدرس دادی یک دنیا سپاسگزارم.
پاسخ:
عزییییزمی شما :*
به اینجا هم عادت می کنی. گاهی کوچ و هجرت باعث رشد می شه و به ادامه زندگی کمک می کنه. همیشه مواظب خودت و آرامش باش. مرسی که بازم منو تو خوندن نوشته هات سهیم کردی.
پاسخ:
توام از بچه های گل وبلاگم بودی ممنونم ک باز همراهمی.. بوس
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۲ مامان ایلیا
آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووون پیدات کردم
دیروز هم همینطوری آدرس رو سرچ میکردم ولی نمیدونم چرا میرفتم تو سایتهای خارجی
مثل این آدمهایی شده بودم که آدرس دارن میرن شهر غریب گم میشن

الان ذوووووق کردم چه جووور



پاسخ:
قرررربونت برمممم خوش اومدی عزیزم 
مامن نو مبارک...
سلامی دوباره به امیدِ لبخند ها و آرامشی که قرار ِ ثبت بشه برات دوستم :)
ممنون بابت اعتمادت
پاسخ:
عزیز مهربونم سلام ...
به به منزل جدید وبلاگ جدید مبارکهههههههه
امیدوارم اینجا به اون آرامش دلخواهت برسی و توش پر از نوشته های شاد و رنگی باشه
زندگی پر از اتفاقه خواسته یا ناخواسته ! همین اتفاقا باعث میشه ارزش و قدر خیلی از داشته هامونو بدونیم.همه شو خدا برامون می چینه تا بهتر خودمونو و خودشو بشناسیم.
این کوچ و تغییر و به فال نیک میگیریم برای روزهای بهتر و تغییرات مثبت کنار همدیگه
پاسخ:
قربون این انرژی مثبتت ینی 
عاشق انرژیتم دختر
صدای سیروان رو خیلی دوست دارم :))
پاسخ:
خودش نییییز ... :))
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۳ مامان ایلیا
lبلاگفا بودی زودتر متوجه آپ شدنت میشدیم...
راستی این عکس بارون خوشگله رو گذاشتی ..خیلی دوستش دااارم
شکلک نداره؟؟؟من شکلک می خوااااااااام
پاسخ:
فک کنم نداره 
اره بلاگ و باید سرزد تا آپ هارو فهمید 
وبلاگ جدیدت مبارک خواهر گلم :) ایشاالله خاطرات خوبی رو اینجا ثبت کنی :)
پاسخ:
مرسی گل ناز و مهربونم 
وبلاگ جدیدت مبارک خواهر گلم :) ایشاالله خاطرات خوبی رو اینجا ثبت کنی :)
پاسخ:
عزیزی
سلام عزیزم....مرسی از اعتمادت....تازه امروز بعد از یه مدت طولانی اومدم نت....اگه ناگفته میرفتی خیلی ناراحت میشدم....چون واقعا بااین که اصلا ندیدمت و حتی صداتون رو نشنیدم اما یه حس نزدیکی با شما دارم....نوشته هاتونو دوست دارم.....عزیزم هرجا که راحت باشی و آروم بهترین جای دنیاست....بازم ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیزم خوش اومدی گلم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی