آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

وبلاگ قبلی .. سوخت

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

ی آدم مزخرف ورداشته وبلاگ قبلی منو جابجا کرده ب آدرسی ک نمیدونم 

شایدم اونقدر مزخرفتر از چیزیه ک میدونم .. ک پاک کرده باشه اصلا کامل ... 

خیلی راحت میتونم وبلاگشو ب ی اشاره پووودددر کنم 

ولی فرق من با اون اینه ک من انسانم ... گاز گرفتن کار من نیست . 


هنوز فرصت و آرامشی نیست و نبوده ک ی دل سیر بنویسم با عکس آپلود کنم .. 


امروز ب طرز عجیبی بدنم نیاز ب شوری و ترشی و تندی داشت .

ب حدی ک عصبیم کرده بود این حالت . 

رفتم زیتون و خیارشور و ترشی انبه ی هندی خریدم . 

دیشبم ترشی بادمجون فوووق تندو هی میخوردم . 

خیلی این عقیده ی ابوعلی سینا رو قبول دارم ک میگه بدن با توجه ب نیاز و کمبودش در انسان میل ایجاد میکنه .. ینی شما ب اونچه میل پیدا میکنید بدنتون نیاز داره .. 

نمیدونم میل ب سوختن و تندی و ترشی از چ کمبودی میاد !! 

شما میدونین؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵

نظرات  (۱۲)

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۲ مامان ایلیا
واااااای چه بد...

خیلی ناراحت شدم

نکته ای که ابو علی سینا گفته قبول دارم به شدت

پاسخ:
ای بابا دوستم ما همچنام داریم تاوان میدیم 
مهم نیست 

علت گرایش ب شوری و تندی و نمیدونی؟!
هرکی این کار کرده خیلی کمبود داره و مشکلاتش زیاده !! متاسفم براش
عزیزم بسپار بخدا واقعا" تو بزرگتر و فهمیده تر از این هستی که بخوای همچین کاری بکنی.اینجور آدما کوچیکن و نادان.
منم سرچ کردم دیدم شوری برای کمبود کلسیم و تندی برای بالا بودن دمای بدن و نیاز به تعریق بدنه و کلا شوری و ترشی برای افرادیه که فشارخون بیش از حد پایین یا بالا دارند. جالب بود برای خودمم مفید بود ممنون دوست جونننننننننیییییییییی

پاسخ:
عزیز مهربونم 
مرسی از آرامشی ک طبق معمول میدی 
از معرفتت 
ممنون سرچ کردی برام 
من هم کلسیم بدنم پایینه چون لبنیات متاسفانه مصرف نمیکنم هم فشارم ... 
بووووس
اینجوری خیلی اذیت میشی!
به قول معروف :ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان...
اگر من بودم و کاری از دستم بر میومد هرگز دریغ نمی کردم تا حساب کار دستش بیاد!
پاسخ:
دقیقا باهاش همون کارو کردم ..
خیااالت تخت :))
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۵:۰۴ مامان ایلیا
سلام گلم
چه خوب منم از کامنت مینا 84 یاد گرفتم علت گرایش به تندی و شوری چی هست
فقط اگه کلسیم بدنت پایینه بیشتر سبزیجات بخور تا لبنیات (به ویژه شیر گاو )

پاسخ:
سبزیجات اتفاقا بیشتر میخورم و دوس دارم 
سبزیجاتی ک کلسیم دارن کلم ها هستن 
من بروکلی نسبتا مصرف میکنم تو سالادام ..
بازم سرچ میکنم ببینم چی خوبه 
ممنونم
نمیدونم این دیوونه بازیا چیه ، خیلیا روانکاو لازم هستنا. 
چه جالب در مورد شوری و ترشی میگم و نتیچه ی سرچ دوستان. همیشه اینجا یه چیزی یاد میگیرم ، توام مواظب خودت باش عزیزم :***
پاسخ:
مواظبم عزیییزم
خودمم کنار شماها هی در حال یادگیری ام والا :**
نمیدونم این دیوونه بازیا چیه ، خیلیا روانکاو لازم هستنا. 
چه جالب در مورد شوری و ترشی میگم و نتیچه ی سرچ دوستان. همیشه اینجا یه چیزی یاد میگیرم ، توام مواظب خودت باش عزیزم :***
بانو جان در چه حالی؟ فکر کنم مشغول درس و امتحانی
ایشالا موفق باشی عزیزم
پاسخ:
اره عزیزم ممنووووون 
dمنم دیدم که وبلاگم رو کپی می کنن... به روم نمی یارم.. فقط می خندم ..
http://sarneveshtehman.blogreader.ir/
و
http://sarneveshtehman.seelp.com/
و
http://sarneveshtehman.lmax.biz/
و
http://sarneveshtehman.mildrain.com/
پاسخ:
اینا کپیه ؟!! واااای
نمی دونم.. همسرم همیشه موافق این نظر ابو علی سینا هست...
پاسخ:
منم موافقم 
دلم برای وبلاگ قبلیت گرفت. بیا یک کمپین راه بندازیم و حال طرفو بگیریم. من که پایه ام شدید.
پاسخ:
فدات دوست پایه ی من 
من خودم حالشو گرفتم نگران نباش 
زبون خوش حالیش نشد وبلاگ خودشو فرستادم هوا ..
من لینکت کردم... اگه به نظرت مشکلی نیست...
پاسخ:
ب اسم قبلی نکنی بهتره عزیزم ممنونم 
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۴ دلم تنگه پرتقال من...
وبلاگ قبلی سوخت
من خودم خیلی سختمه وبلاگمو از بین ببرم یا از بین بره نوشته هام مال دخترمه ولی
ولی از بین رفتن اون نوشته ها که حس خوب اون لحظه هارو از بین نمیبره اون فداکاریا اون دوتایی بودنا تو شهر غریبو
اون لحظه هایی که تنها پناه همسرت شدی و تنها پناهت شد تو غربت
سخته ولی وقتی یاد گرفتی خوشبخت و اروم زندگی کنی هر لحظه یه خاطره ی خوب میسازی و دوباره مینویسی
پاسخ:
میدونی 
آدرسمو ی نفر جابجا کرد 
ینی وبلاگم حذف نشده 
هست 
اما برده ی آدرس دیگه 
ک کشفش کردم 
از طرفی منم همونکارو باهاش کردم وقتی دیدم پس نمیده وبلاگمو ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی