آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

اولین ؟

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ


همیشه اولین ها در عمقی ترین لایه هامان جا خوش میکنند .. 

گاهی هم آنقدر میانِ بعدی ها .. دومی ها سومی ها 

یا یک بعدی ، ک ماندگار تر و عمیق تر شود ، گم میشود . 

همیشه اولین ها خاطره انگیز نیستند .. 

مثلا چند اولینی ک من در زندگی تجربه کرده ام ..

مثل اولین هایی ک تجربه نکردم حتی !

همان هایی ک از گفتنش برای دیگران عاجزم .. 

همانهایی ک فقط "او" میدانست . "او" می داند .

 

گاهی در زندگی اتفاقاتی هست ک شاید اولین نباشد 

اما چنان حسِ اولین بار بودن را برایت تداعی میکند ک متعجب می مانی در کار دل و مغز و احساس ..

این تعامل های پیچیده ی وجودیِ انسان 

سپاس خداوند عزوجل را ..

برای ساختار بندیِ این بزرگترین آفریده .. انسان 



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۵

نظرات  (۹)

اینکه در نوع خودش اولین و منحصر بفردترین باشی برای من راضی کننده س، شایذ اگر صفی ! باشه اولین نباشی اما ستاره که باشی یعنی همون چیزی که بینظره. لذت بخشه
پاسخ:
راست میگی...
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۹ مامان ایلیا
حرفات رو می فهمم...
به خصوص این جا،

گاهی در زندگی اتفاقاتی هست ک شاید اولین نباشد 

اما چنان حسِ اولین بار بودن را برایت تداعی میکند ک متعجب می مانی در کار دل و مغز و احساس

بابت وبلاگ قبلیت هم هنوز منم متاسفم...

پاسخ:
عزیزم :)
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۰ دلم تنگه پرتقال من...
عزیزکم خاطرات جدید میسازی قشنگتر...موندگارتر

من خی لی درگیر بحثای اولینم متاستفانه ولی عشقی قشنگه که موندگار باشه لزوما نباید اولین باشه
ایشالا امتحاناتم خوب بدی عزیزم.
پاسخ:
مرسی گلم 
موندگاری ک مهمه واقعا
وای بانو چقدر ناز بود این پستت.....خیلی زیبا بود....چه سخن از دلی بود که به دلم نشست.....
پاسخ:
:*
گاهی ممکنه موضوعی اولین نباشه

اما حس میکنی عمقش اولین هست
ممکنه عاشق شده باشی
اما عشقی که داری تجربه میکنی اگرچه اولین عشق نیست
ولی اولین بار اینقدر عمقیه

شاید اولین لذت نباشه اما خوشمزه ترین لذته حتی و ....
پاسخ:
و ..... 

منم با ادمین موافقم
و اینکه اولین هایی که هیچ وقت تجربه نمیشن هیچ وقتم از ذهن پاک نمیشن و موندگارن .شاید اگه یه روز تجربه میشدن اونقدرم لذت بخش نبودن !
پاسخ:
با جفتتون موااافقم !
خیلی  قشنگ بود...
راستی عزیزم من هر قدر لینکت می کنم نمی شه..
پاسخ:
بلاگفا نمیزاره بلاگ آی آر و لینک کنن بچه ها 
عزیزم خوبی؟ روبراهی؟
دلمون پست میخوادااااااااااا
پاسخ:
خوبم دوستم 
نوشششتم 
تو خوبی 
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۶ مامان ایلیا
سلام دوست جونی
:))
*********
چه خوب که دارید بر می گردید تهران
غربت سخته:((


پاسخ:
سلام عزیزم 
ممنونم 
خیلی سخخخت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی