آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

توان

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

دوباره خون دماغ شد 

از سوراخ بینی ای ک کوتر نشده بود 

دکتر ای ان تی گفته بود عروقت مثل فشار خونیاس 

گفته بوده تازه 1ماه نشده ازمایش دادم 

بابام گف این نوع و شدت خون دماغ از فشار بالاس 

پرید دوباره ک نه . ربطی نداره نرماله فشارم 

امروز ک بعد از 5 روز .. چشمم خود ب خود داش گرم میشد و توو خلسه خواب بودم 

داد زد اسممو بصورت مخفف صدا زد 

من خیلی بد از خواب پریدم با تپش قلب .بعدم تنشن هدک .. سردرد تنشی گرفتم 

خون دماغ شده بود و باز دستشویی غرق خون 

این بار بوی خون حالم و بد کرد گفتم من نمیتونم بشورم 

گفت درو ببند خودم میشورم 


تحمل رفتار عصبی شو روز ب روز کمتر از دیروز دارم 

گفتم تو فشارت بالاهم نباشه تیپ A هستی 

همش پرخاش میکنی 

تحمل نظر مخالف نداری و رفتار عصبی داری 

بهتر نیست رو رفتارت کمی بازبینی داشته باشی؟

چون داشت میگفت این مدت روم فشار بوده و هست سر این جابجایی تنهایی و مساءل دوباره و شروع کاری ... ترافیک و حجم کار و کم خوابی 

گفتم بخودت استراحت بده 

محبور نیستی مسولیت فنی کل کلینیک رو برای موقعیت یا درامد بهتر قبول کنی 

لنگ مطب هم نیستی بیا جداگانه جایی نزدیک ب خونه مطب بزن 

و باز هم مخالفتش و ترجیحش ب داشتن مطب بغل اون کلینیک لعنتی و دوووور از خونه 


کمی ب سکوت گذشت 

کیسه یخ داده بودم بهش و ولو روی مبل بود . من روی مبل روبرو

گفتم چیزی میخوای؟

گفت عشق 

کنارش نشستم گفتم نگران حالتم و تو باهرحرفم فقط پرخاش میکنی 

(غذاهای خونم سالمه ولی همیشه بیرون ترجیحش آشغاله.ینی پیتزا.اگر من استیک یا میگو یا هر کوفتی. اصلا سوپ و سالاد یا ماهی ترجیح بدم اون پیتزا سفارش میده..اگر من آلو و آب البالو سفارش بدم اون کرم کارامل میخوره تا تههه !! خوبه چای سبز گاهی ب خوردش میدم ... سالاد و فیبری ک خودش داوطلبانه نمیخوره ... یا آب چغندر و هویج ... لیمو.. 34 سالشه و مدام باید مراقب هر رفتار و حتی خوراکش بود .. و خرص خورد درونن بی اینکه پرخاش کرد  )


اختلاف داریم سر رفتارش با این یارو دکتره 

ک کلینیک و داره واگذار میکنه و میره 

اینکه هرکاری و میگه با منشیم هماهنگ شین 

اینکه جواب مسیج نمیده و همسر میگه حتی با خانومشم همینطوره و باید ب کلینیک زنگ بزنن وصل کنن اتاقش بگن خانومتون! تا ایشون جواب بده 

رو موبایل پاسخگو نیست 

و من میگم ب درک 

شاید ی عده بخوان ب...نن ب آدم 

چون اونا میخوان بر...نن ما باید اجازه بدیم؟!


خون دماغ ک شد گفت بیا ب کلینیک زنگ بزن بگو خانم دکتر فلانی ام و ب منشی بگو ک ب دکتر فلانی بگه من امروز نمیام و خونریزی بینی دارم و ... گفتم شرمنده!

من ب منشی زنگ نمیزنم بگم شوهرم نمیاد 

گف خب ب دکتر زنگ بزن 

گفتم با اون گ ه من حرف نمیزنم .. 

مسیج میتونم بدم از گوشیت ب خط اون یارو و بگم ک عصر کلینیک نمیام ب این دلیل 

ولی نه خودم باهاش حرف میزنم ن ب منشی میگم .

گفت اون اخلاقش اینه . گفتم منم اخلاقم اینه و اگر منشی بنا بر اتفاق یک ماه پیش در جواب مسیج تو ب دکتر;  زنگ بزنه چون تو خونریزی داری نمیتونی حرف بزنی ، من جواب تلفنتو میدم و میگم ب اون کارفرمای بی ادبت بگو ادب حکم میکنه خودش با دکتر تماس بگیره وقتی پیغامی حرفی کاری داره.


فک کرده کیه ک ب منشی میگه با شوهر من هی تماس بگیره برای هماهنگی

گنده تر از تو هم ک بزرگان پزشکی تهرانن وقتی با شوهرم کار دارن مثل آدم خودشون تماس میگیرن.این منشیم و منشی بازی رو واسه ما در نیاره 


گفت باشه بیا مسیج بده بهش ولی جواب نمیده 

گفتم ب درک نده ولی اینجوری میفهمه طرف صحبت شما خودشه ن منشی و بلعکس

ک اتفاقا جواب هم داد بعد از ده دقیقه 

بهش گفتم ی عده ممکنه رفتار غلط داشته باشن ب هر دلیلی ک ب ما ربطی نداره

ولی اینکه ما خودمون اجازه ی اون رفتار یا ادامه شو ب دیگران بدیم دقیقا بخودمون بستگی و ربط داره .. 


خلاصه اینکه هر سال ک میگذره اون دختر صبور درونم از کم درک شدن و از بسیار سرکوب شدنهای ممتد و متوالی در زندگی تبدیل ب زنی کم طاقت میشه ... 

ک دیگه نمیتونه یکسری رفتارهای احمقانه ی دیگران از مادر همسر دوست یا همکار یا هر کسی .. رو مثل گذشته با لبخند و خودخوری تحمل کنه و رفلکس نشون نده.

من توان تحمل بعضی از رفتارهای مزخرف یا پرخاشگرانه ی بی دلیل هیچ کس رو مثل گذشته ندارم و اگر باعث رنجشم بشن فکر میکنم نتونم مثل قدیم خیلی خانمی یا سعه ی صدر! نشون بدم

و جالب اینجاست ک اصلا ازین وضع ناراضی نیستم !



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵

نظرات  (۳)

 اول از همه خدا رو شکر بابت جواب آزمایشت
آقای دکتر چطورن؟بهتر شدن؟ از خدا میخوام هر چه زودتر این مشکلم بر طرف بشه و سلامت باشن
عزیزم اصلا" خودتو ناراحت نکن هردوتون این مدت در فشار بودین بقول خودت رفت و آمدهای پیاپی و ... خوب بهالطبع یه زمانی دیگه طاقتمون کم میشه هر دوتون به روزای خوب فکر کنین به اینکه دارین به هدفهاتون نزدیک میشین و منتظر این روزا بودین.
یه گل و گاوزبون و سنبل الطیب دم کن هر دو بخورین این استرس های چند روزتون تموم بشه.
میدونم وقتی عزیز آدم حتی یه خراش کوچیک رو دستش می افته چه حال بدیه مطمئن باش خدا حواسش به هر دوتون هست به خودش توکل کن.
از واکنشت با اون آقای دکتر کلینیکم خوشم اومد بعضی ها به زور باید یه چیزاییو بهشون فهموند!! ولی سعی نکن هنتو باهاش درگیر کنی ارزش نداره !
بانو شاید تقصیر صبور نبودن ما تو بعضی مسائل نیست ما گاهی به اندازه ی کافی صبور و با متانت برخورد می کنیم ولی اون طرف یا مسئله مقابل ماست که این صبوری را ا درک نکرده یا بهش عادت کرده و وقتی بازخورد خوبی نبینیم دیگه صبوری جواب نمیده .
امشب خوش بگذره عزیزم .ذهنتو خالی کن از این اتفاقای چن روز کنار همسر خوش بگذرون.



پاسخ:
سلام مینای عزیزم 
ممنونم از نظرت ک مثل همیشه کامل و باعث آرامشه .. جدی میگم 
اتفاقا گل گاو زبون دم کردم 
درست میگی 
ذهنم خالیه فقط میبینم گاهی همسر کوتاه میاد در برابر این جور افراد من لجم میگیره میگم قدر خودتو بدون و خودتو دست کم نگیر در برخورد با بعضیا ک از تو کمترن ولی پرر از غرور
امیدوارم اخر هفته خوبی داشته باشی مینا جونی

خیلی کار خوبی کردی که به دکتر یا منشیش زنگ نزدی، کاملا حق داری.

مریضی آقایون کلا خیلی کلافه کننده است. امیدوارم دیگه تکرار نشه این خونریزی و مشکلی دیگه پیش نیاد.

پاسخ:
ممنون عزیزدلم 
خوشحالم نتیجه ازمایشت خوب بوده.
اقای دکتر بهتر شدن؟؟؟
ایشالا همیشه سلامت باشید.

افرین..چقدر خوب کردی... افرین.. می دونی منم به تدریج صبرم کم شده... یه زمانی فقط سکوت می کردم اما الان نمی تونم مثل قبل تحمل کنم بعضی رفتارها رو... نمی تونم اجازه بدم من رو   خ...ر    حساب کنن.
بذار بگن مهسا بد...
عوضش اعصابم اروم می شه.
پاسخ:
ممنون عزیزم 
واقعا  اصلا درست نیست سرکوب احساسات و خشم و ... 
خودخوری ضربه ی بزرگیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی