آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

بازی در آشپزخانه !

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ

این از کبه ای ک دیروز ظهر از باقی مونده ی کته ی دیشبش درست کردم و کللللی لذت بررردیم !!

kobbe تلفظ باید کرد یا kebbe؟! کسی میدونه ؟




این ماگمم غاشقشم 

از اولین هدیه های ولنتاینیه ک همسر زمان دوستی بهم داده بود ..

نمیدونم شاید حدود 10 سال پیش مثلا ...


اینم لازانیا و ی اسنک کوچولو .. 

ترکیبی از تخم بلدرچین پخته شده و کره و ...


و ته چین..


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۶

نظرات  (۹)

به به عزیزم عکسای خوشگل و آب دهن راه انداز :دیی
کبه یا کپه غذای جنوبی یعنی برای خوزستان و اونطرفاس. چه خوب درستش کردی سخته پیچیدنش. کُبه یا کُپه بهش میگن. kobbe  خیلیم خوشمزس.
پاسخ:
عزیزم ما آخه دوستای عرب هم داریم 
اونا همیشه قبلا درست میکردن 
بعد مامانم ی بار خواست درست کنه وا رفت 
من دیدم کته اضافی دارم و مایه گوشت 
دیگه دل و زدم ب دریا 
اوووففف عااالی ام شد جات خالی 
توو نت سرچ کردم دیدم میگن عربا میگن kebbe
ولی من تاحالا kobbe شنیده بودم 
سلام عزیزم......خوبی بانو جان؟انشالله همیشه به شادی.....خیلی پست رنگی و قشنگی بود...انرژی گرفتم با دیدن این خوراکیهای خوشمزه....نوش جونتون باشه خانومی
پاسخ:
سلام دوست کم پیدای من 
چرا آپ نمیکنی نمینویسی دیگه 
قربونت عزیزم 
بانو جان این فلش های قرمز و سبزه واسه چین؟
پاسخ:
ی چیزی توو مایه های لایک و دیسلایکه مثلا فککنم 

چه خوب که بازم یک پست پر عکس گذاشتی. من عاشق ماگم و از خرید ماگ کلا سیر نمی شم. لاکت خیلی خوشرنگه و حسابی با قلبهای شلوارت ست شده.

غذاهای خوشمزه هم نوش جونتون. راستی kobbe درسته.

پاسخ:
توو نت سرچ کردم دیدم میگن اعراب kebbe تلفظ میکنن ولی مام کوببه شنیده بودیم 
ای جان 
این بلوز شلوار توو خونمو خیلی دوس دارم نرمه و قشنگ 
ممنون دوستم 
به به خوشمزه ه ه به نظر می یان خانم هنرمند.
من تا حالا کبه نخوردم..انگار باید دست به کار بشم و یاد بگیرم.
پاسخ:
خیلی خوشمزس مم با ترشی تند بهت پیشنهاد میکنم بخوریش اگر دوس داشته باشی البته
وااای کوبه عالیه!  خیلی هنرمندی... من که مامانم مال اونجاس درست نمی کنه سختشه 😁
پاسخ:
اوخی 
ن بابا هنر کوجا بود دوستم .. اتفاقا هول هول و از باقی مونده برنج شب قبل درست کردم امتحانی ببینم چی در میاد 

به به ببین اینجا چه خبره اوووففف

همه اش نوش جونتون. ما هم کوبه میخوریم هم برنجیش هم با سیب زمینی ولی فکر کنم اصلش با برنج باشه!
لاکت به دستت میاداااا اووخی قلب قلبیای لباسشووووو
دست آقای دکتر درد نکنه چه ماگ خوجلی

پاسخ:
عزیزم 
جات خالی 
اصلش با برنجه اره 
بعضیا واسه انسجامش ی سیب زمینی کوچیکم توش میریزن ک من نریختم 
به به چه عکسای خوشمزه ای

دیدن این عکسا ساعت 12 ظهر چقدر کیف داد

نوش جان
پاسخ:
جاتون خالی و ببخشید اگر گشنه بودید الان و دیدید .. 
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۲ دلم تنگه پرتقال من...
راستشو بخوای من حتی اسم این غذا رو هم نشنیده بودم
دوست خوزستانی دارم باید بپرسمو طرز طبخشو یاد بگیرم
ماگت خیلی دوست داشتنیه
پیتزا هم که عالیه واقعا شکل پیتزات شبیه پیتزاهای بیرونه
ته چین تا حالا نخوردم اگر خورده باشم یادم نمیاد ولی واقعا قضاهات داره ذائقه ی منو عوض میکنه یه چیزایی رو امتحان کنم
پاسخ:
ای جونم 
بخور همه چی و با این دید ک هرچیزی خاصیتی داره و طعم منحصر بفرد و جالب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی