آن سوی زندگی ...

خونه ی دوم و جدید من
بعد از 3 سال وبلاگ نویسی و کوچ از خاطرات تلخ و شیرین روزهای این 3 سال ک نوشته بودمشون..حالا دوباره از نو یجای نو ی وبلاگ نو ..
بی مرز و همونطور ک هستم ، از خودم حسم زندگیم مینویسم .

امروز

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ب.ظ

صبح ساعت 8 همزمان با بیداری همسر بیدار شدم 

هرکار کردم کنارش بشینم صبحانه بخوریم ک تنها نباشه نتونستم و بعد از دوباری ک از تخت پاشدم و هی بغلش کردم جلوی اتاق باز افتادم رو تخت گفتم واقعا نمیتونم 

و بیهوووووووش شدم تا 11 و نیم !

اوه چقدر خوابیده بودم ...

ی دوش گرم . خودم و وزن کردم ب سلامتی دارم ب 55 کیلو نزدیک میشم و واقعا علت این کاهش وزن رو نمیفهمم ...

چای و بیسکوییت زنجبیلی .

بیخیال سفوف و قووتوو و پودر سنجد هر صبح ک هرکدوم خاصیتی دارن . 

پودر شده ی گوشت و هسته و پوست سنجد رو از عطاری تهیه کنید برای دردهای استخوانی و جلوگیری از پوکی بسیار مفیده ... (برای امثال من ک لبنیات رو در حد صفر! متاسفانه مصرف میکنن)


ی چیزی ام یادتون میدم با عکسش! 

ک اونم خیلی مفیده و جایگزین شیر .. 

بعدا .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹